Könyvajánló

2019.10.11

Vianna Stibal :Theta Healing

Mivel mint Theta Healing konzulens, a Theta Healing technika naponta az életem része, évek óta, azt gondolom, hogy kézenfekvő, hogy első könyvajánlóm erről szóljon. Amikor nekem a kezembe került a könyv, egy ültő helyemben elolvastam, annyira megfogott, és azt mondtam, hogy én ebben tovább szeretnék fejlődni. Ezért is mentem tanfolyamokra. De az alap tanfolyamra már úgy mentem el, hogy a könyv alapján többször felcsatlakoztam a Teremtő Terébe, a hetedik síkra, sőt az első manifesztációmat is megtettem, ami 24 órán belül megvalósult. Persze ez nem jelenti azt, hogy pár nap alatt a módszer mestere lettem, de számomra hatalmas lökést adott, hogy tovább haladjak ezen az úton.

Miért tudnám ajánlani neked a könyvet?

Mert valóban, ha szorgalmas vagy, azt ami benne van, azt megtanulhatod. A tanfolyam rengeteget ad, akkor is tudom neked ajánlani, ha nem akarsz másokkal foglalkozni, "csak" a saját életedet szeretnéd rendbe rakni. De nem kötelező, és nem feltétele annak, hogy tudd, mi is ez a módszer. Pláne, hogy ma már rengeteg anyag érhető el az interneten a témáról, legyen videó, vagy írott anyag, ami segíti a tanulást.

Mit találsz a könyvben?

Viannának, a módszer megalkotójának az útját, hogyan is alakult ki a Theta Healing, hogyan segített először saját magán, majd másokon. Megtudod, mi a hetedik sík, az a tér ahol a Theta dolgozik. Lépésről-lépésre elolvashatod, a theta állapotba jutás egyszerű folyamatát. Megtalálod benne a leggyakoribb korlátozó hitrendszereket, és megtudod, hogyan cserélheted ki azokat. Megtanulhatod a manifesztáció, folyamatát, olvashatsz a DNS aktiválásról, és a technika lelkéről, az úgynevezett ásásról is. És persze rengeteg minden másról is, ami abban segít, hogy jobban megértsd mi is ez a módszer, és hogyan működik.

Olvasd el a könyvet, de ne csak olvasd, csináld is meg a benne lévő gyakorlatokat, hogy igazán nyerj vele.  Én már többször újra olvastam, és megcsináltam ami benne van. Így elmondhatom, hogy minden egyes alkalommal, amikor újra veszem a könyvet, rengeteget ad hozzá az életemhez, mindennapjaimhoz.

Ha gondolkodsz egy konzultáción jelentkezz! 

Írta: Muszka Evelin

Ez az oldal Muszka Evelin Theta Healing konzulens, Diplomás Coach ,My Daily Choise-Prémium minőségű CBD olajok forgalmazója, OH kártya instruktor oldala.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el