Rezgésszintek

2022.11.09

"✨Amikor mosolygok, magas a rezgésem.
Amikor neheztelek, alacsony a rezgésem.
✨Amikor hálás vagyok, magas a rezgésem.
Amikor elvárásokkal vagyok teli, alacsony a rezgésem.
✨Amikor elfogadó vagyok, magas a rezgésem.
Amikor ítélkezem, alacsony a rezgésem.
✨Amikor megbocsátok, magas a rezgésem.
Amikor haragszom, alacsony a rezgésem.
✨Amikor alázatos vagyok, magas a rezgésem.
Amikor felsőbbrendűségi érzésem van, alacsony a rezgésem.
✨Amikor más sikerének örülök, magas a rezgésem.
Amikor irigy vagyok, alacsony a rezgésem.
✨Amikor megengedésben vagyok, magas a rezgésem.
Amikor mindent irányítani akarok, ellenállásban vagyok, alacsony a rezgésem.
✨Amikor a jelenben vagyok, kreatív vagyok, magas a rezgésem.
Amikor a gondolataim a múltban vagy a jelenben vannak, akkor megszokásból cselekszem, alacsony a rezgésem.
✨Amikor szívben vagyok, szeretetben vagyok.
Amikor elmèben vagyok, félelemben vagyok.
Duàlis világunkban, hogy mit tapasztalunk meg, kizárólag a mi tudatos választásunkon múlik.
Mindig azt válaszd, ahol magasan lehet a rezgésed, mert úgy kerülsz a jó dolgokkal rezgés megegyezésbe, ott vár a földi mennyország.✨?
Szívem szeretettel teli teréből. "
Héderváry Kovács Anna 

Ez az oldal Muszka Evelin Theta Healing konzulens, Diplomás Coach ,My Daily Choise-Prémium minőségű CBD olajok forgalmazója, OH kártya instruktor oldala.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el